Vers bereid Gratis persoonlijk bezorgd 24 uur koelgarantie

Veelgestelde vragen

Bestellen

Je kunt de hapjes bestellen door een hapjesbox te selecteren en toe te voegen aan je winkelmandje. Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het in principe niet meer mogelijk om jouw bestelling aan te passen of te annuleren. Bij grote problemen kun je altijd contact zoeken met mij.

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Betalen

Je kunt in het winkelmandje afrekenen via IDEAL.

Bezorgen

Ja dat kan, als je vandaag je bestelling voor 12:00 uur plaatst bezorgen wij tussen 17.00 uur en 20.00 uur.

Ja dat kan, als je vrijdag voor 12.00 uur je bestelling plaatst bezorg ik de hapjes op zondag.

Heb je jouw bestelling vandaag voor 12:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling op zijn vroegst de volgende dag bezorgd tussen 17:00 tot 20:00 uur.
Heb je jouw bestelling vandaag na 12:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling overmorgen bezorgd. Je kan dan kiezen uit twee bezorg momenten. Tussen 12:00 uur en 17:00 uur of tussen 17.00 uur en 20.00 uur.

Bij afrekenen kun je kiezen uit twee bezorg momenten. Een specifiek tijdstip is hierbij niet mogelijk, maar de hapjes blijven 24 op temperatuur en behouden hun kwaliteit.

Bezorging is gratis.

Als je niet thuis bent, kijken we of je een opmerking voor de bezorging online hebt achtergelaten.
Dit kan in het veld bestelnotities in het afrekenen formulier.
Als je geen opmerking hebt ingevuld, proberen we de hapjesbox te bezorgen bij je buren.
Zijn de buren er ook niet, dan bellen we je op het door jou opgegeven nummer.

Kunnen we de box niet bezorgen, dan gaat deze weer met de bezorger mee retour.

Je hapjes betreffen maatwerk en zijn vers voor jou gemaakt, daarom is het niet mogelijk om de bezorging om een later moment voor een tweede keer aan te bieden.
De kosten voor de hapjesbox worden dan niet gerestitueerd.

Zijn de buren er ook niet, dan bellen we je op het door jou online opgegeven nummer.

Kunnen we de box niet bezorgen, dan gaat deze weer met de bezorger mee retour.

Je hapjes betreffen maatwerk en zijn vers voor jou gemaakt, daarom is het niet mogelijk om de bezorging om een later moment voor een tweede keer aan te bieden.
De kosten voor de hapjes-box worden dan niet gerestitueerd.

Allergenen

Bij iedere hapjesbox staan de allergenen vermeld onder de knop allergenen informatie. Bij "Create your own" staan de allergenen ook per hapje vermeld.

Kortingscode

Wanneer je vergeten bent de kortingscode in te voeren, dan is het helaas niet meer mogelijk om de kortingscode te verwerken.

Mevrouw Kortekaas heeft soms verschillende acties lopen, waardoor het kan zijn dat een kortingscode niet (meer) werkt. Controleer de volgende stappen:
1. Is de kortingscode nog geldig?
2. Is de kortingscode geldig op artikelen die in jouw winkelmandje staan?
3. Heb je de kortingscode grammaticaal goed ingevuld?
4. Heb je de kortingscode geplaatst onder het kopje “Kortingscode”?

Retourlabel

Bevestig het retourlabel over het originele verzendlabel heen (jouw adres).

De omdoos en het isolatiemateriaal (piepschuim) alsmede de vrieselementen ontvangt Mevrouw Kortekaas graag retour.

Nee, helaas kan Mevrouw Kortekaas dit nog niet zelf recyclen en dien je deze onderdelen zelf te houden.

Overig

In de originele en gesloten omdoos blijven de hapjes na bezorging 24 uur koel en vers.

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een factuur per e-mail.

Helaas dat kan niet, de bestelling dient online geplaatst en betaald te worden.