Veelgestelde vragen
Bestellen
Je kunt de hapjes bestellen door een hapjesbox te selecteren en toe te voegen aan je winkelmandje. Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres.
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het in principe niet meer mogelijk om jouw bestelling aan te passen of te annuleren. Bij grote problemen kun je altijd contact zoeken met mij.
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres.
Betalen
Je kunt in het winkelmandje afrekenen via IDEAL.
Bezorgen
Helaas bezorgen wij niet op zondag.
Heb je jouw bestelling vandaag voor 12:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling op zijn vroegst de volgende dag bezorgd tussen 17:00 tot 20:00 uur.
Heb je jouw bestelling vandaag na 12:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling overmorgen bezorgd. Je kan dan kiezen uit twee bezorg momenten. Tussen 12:00 uur en 17:00 uur of tussen 17.00 uur en 20.00 uur.
Bij afrekenen kun je kiezen uit twee bezorg momenten. Een specifiek tijdstip is hierbij niet mogelijk, maar de hapjes blijven 24 op temperatuur en behouden hun kwaliteit.
Bezorging in Lisse is gratis. Ophalen in Lisse is ook mogelijk (en scheelt u bezorgkosten). Voor adressen buiten Lisse brengen wij bezorgkosten in rekening. Dit betreft maatwerk. Graag informeren wij u per e-mail over de mogelijkheden en bezorgkosten voor uw woonplaats.
Als je niet thuis bent, kijken we of je een opmerking voor de bezorging online hebt achtergelaten.
Dit kan in het veld bestelnotities in het afrekenen formulier.
Als je geen opmerking hebt ingevuld, proberen we de hapjesbox te bezorgen bij je buren.
Zijn de buren er ook niet, dan bellen we je op het door jou opgegeven nummer.
Kunnen we de box niet bezorgen, dan gaat deze weer met de bezorger mee retour.
Je hapjes betreffen maatwerk en zijn vers voor jou gemaakt, daarom is het niet mogelijk om de bezorging om een later moment voor een tweede keer aan te bieden.
De kosten voor de hapjesbox worden dan niet gerestitueerd.
Zijn de buren er ook niet, dan bellen we je op het door jou online opgegeven nummer.
Kunnen we de box niet bezorgen, dan gaat deze weer met de bezorger mee retour.
Je hapjes betreffen maatwerk en zijn vers voor jou gemaakt, daarom is het niet mogelijk om de bezorging om een later moment voor een tweede keer aan te bieden.
De kosten voor de hapjes-box worden dan niet gerestitueerd.
Allergenen
Bij iedere hapjesbox staan de allergenen vermeld onder de knop allergenen informatie. Bij "Create your own" staan de allergenen ook per hapje vermeld.
Kortingscode
Wanneer je vergeten bent de kortingscode in te voeren, dan is het helaas niet meer mogelijk om de kortingscode te verwerken.
Mevrouw Kortekaas heeft soms verschillende acties lopen, waardoor het kan zijn dat een kortingscode niet (meer) werkt. Controleer de volgende stappen:
1. Is de kortingscode nog geldig?
2. Is de kortingscode geldig op artikelen die in jouw winkelmandje staan?
3. Heb je de kortingscode grammaticaal goed ingevuld?
4. Heb je de kortingscode geplaatst onder het kopje “Kortingscode”?
Overig
In de originele en gesloten omdoos blijven de hapjes na bezorging 24 uur koel en vers.
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een factuur per e-mail.
Helaas dat kan niet, de bestelling dient online geplaatst en betaald te worden.